ACA-IT Solutions

De Vraag ACA IT-Solutions vroeg ons een onderscheidende corporate identiteit te ontwikkelen die opvalt binnen de IT-branche, en deze door te vertalen naar diverse materialen zoals banners, social media, website, advertenties etc. Een corporate identiteit die naast hun kennis en professionaliteit ook de diepere kernwaarden van de organisatie uitstraalt: persoonlijk – menselijk – samen. OnZE […]

Vandaag

De Vraag VANDAAG ondersteunt zorgorganisaties bij het optimaal inrichten van hun organisatie waardoor zij zich kunnen focussen op de zaken waar hun passie ligt en waarin ze uitblinken: het leveren van kwalitatief goede zorg aan hun cliënten. Toen de huisstijl van VANDAAG toe was aan een restyling, kwamen ze bij ons. ONZE AANPAK Holland Art […]

Crowe identiteit

De Vraag Crowe heeft ons gevraagd om een onderscheidende corporate identiteit te ontwikkelen en die door te vertalen naar diverse marketing tools, zoals banners, social media posts, advertenties etc. Een corporate identiteit die naast hun kennis en professionaliteit ook de diepere kernwaarden van de organisatie uitstraalt: emotie – persoonlijk – menselijk – samen. OnZE AANPAK […]

OOG Psychologen

De Vraag OOG Psychologen vroeg ons een nieuwe en eigentijdse identiteit te ontwikkelen die aansluit bij de missie, visie en kernwaarden van de organisatie. Hierbij hoorde tevens het ontwerpen van een nieuw logo, de doorvertaling naar diverse huisstijlitems, eigen fotografie en een nieuwe website. OnZE AANPAK Voor de identiteit van OOG Psychologen ontwikkelden we een […]

Innopastry & petitpastry

De Vraag Ontwikkel voor de productlijnen Innopastry & Petitpastry een communicatieconcept en een nieuwe  identiteit, met een frisse, eigentijdse vormgeving. Waarbij door matchende vormgeving en websites het duidelijk is dat de twee lijnen een relatie met elkaar hebben. Vertaal deze identiteit in twee nieuwe websites en productbrochures. OnZE AANPAK De vormgeving voor Innopastry hebben we […]

Pleyade identiteit

De Vraag Pleyade vroeg ons een concept te ontwikkelen om hun huisstijl op te frissen zonder de bestaande huisstijl helemaal over boord te gooien. Een goede huisstijl ontwikkelt zich immers mee met de veranderde wensen en behoeftes van de tijdsgeest en de markt. OnZE AANPAK Het logo en de pay-off bleven onveranderd. We hebben het […]