Crowe identiteit

De Vraag

Crowe heeft ons gevraagd om een onderscheidende corporate identiteit te ontwikkelen en die door te vertalen naar diverse marketing tools, zoals banners, social media posts, advertenties etc. Een corporate identiteit die naast hun kennis en professionaliteit ook de diepere kernwaarden van de organisatie uitstraalt: emotie – persoonlijk – menselijk – samen.

OnZE AANPAK

Voor de corporate identiteit ontwikkelden we een concept waarbij we het kind en zijn talenten het verhaal van Crowe laten vertellen. Deze aanpak is verrassend en geeft meteen een menselijke signatuur aan het merk. 

We koppelen de ‘koude’ zakelijke dienstverlening op een toegankelijke en charmante manier aan de ‘warme’ en menselijke kernwaarden van Crowe. Door gebruik van een pakkende en passende tekst slaan we een brug tussen het kind en de kernwaarden van Crowe, en belichten we tevens de menselijke kant met een gezonde dosis humor.

HET RESULTAAT

Het resultaat is een serie opvallende beelden die de diverse zakelijke diensten van Crowe op geheel eigen wijze illustreren. De beelden worden ingezet via alle kanalen, van XL gevelbanner en advertenties, tot website en social media.

Corporate Film

In het voortraject naar een nieuwe identiteit voor Crowe hebben we op basis van de vorige identiteit de art direction van een corporate film verzorgd. Een andere insteek die we toch met gepaste trots op deze pagina laten zien.

Referentie

VergelijkbarE CASES