Futura identiteit

De Vraag Futura Zorg vroeg ons om hun huisstijl op te frissen. Met name de website en social media kanalen van deze organisatie voor kleinschalige woonzorglocaties voor ouderen vroeg om een herkenbare, eigen, warme uitstraling. Passend bij de organisatie: informeel, laagdrempelig en korte lijnen. OnZE AANPAK In ons voorstel hebben we eerst gekeken naar de […]

Pleyade Innovatie Team

De Vraag Pleyade is nieuwsgierig en ambitieus als het gaat om zorginnovatie. Niet afwachten, maar initiatief nemen en een actieve bijdrage leveren aan ontwikkelingen. Pleyade heeft ons gevraagd mee te denken over de ouderenzorg van de toekomst en onderzoek te doen, hoe slimme technologie bewoners en zorgmedewerkers kan helpen om het dagelijks leven leuker en […]

Vandaag

De Vraag VANDAAG ondersteunt zorgorganisaties bij het optimaal inrichten van hun organisatie waardoor zij zich kunnen focussen op de zaken waar hun passie ligt en waarin ze uitblinken: het leveren van kwalitatief goede zorg aan hun cliënten. Toen de huisstijl van VANDAAG toe was aan een restyling, kwamen ze bij ons. ONZE AANPAK Holland Art […]

Land van Plinthos

De Vraag Bij de in Limburg gevestigde organisatie Plinthos, ontdekken en ontplooien jongeren hun talenten door ervarings- en belevingsgericht te leren. Duurzaam, gezond, leuk en leerzaam. Ze vroegen ons een project te bedenken, vorm te geven en te organiseren om in contact te komen met hun doelgroep, door jongeren te stimuleren, hun talenten te laten […]

OOG Psychologen

De Vraag OOG Psychologen vroeg ons een nieuwe en eigentijdse identiteit te ontwikkelen die aansluit bij de missie, visie en kernwaarden van de organisatie. Hierbij hoorde tevens het ontwerpen van een nieuw logo, de doorvertaling naar diverse huisstijlitems, eigen fotografie en een nieuwe website. OnZE AANPAK Voor de identiteit van OOG Psychologen ontwikkelden we een […]

Pleyade identiteit

De Vraag Pleyade vroeg ons een concept te ontwikkelen om hun huisstijl op te frissen zonder de bestaande huisstijl helemaal over boord te gooien. Een goede huisstijl ontwikkelt zich immers mee met de veranderde wensen en behoeftes van de tijdsgeest en de markt. OnZE AANPAK Het logo en de pay-off bleven onveranderd. We hebben het […]