Futura identiteit
De Vraag Futura Zorg vroeg ons om hun huisstijl op te frissen. Met name de website en social media kanalen van deze organisatie voor kleinschalige woonzorglocaties voor ouderen vroeg om een herkenbare, eigen, warme uitstraling. Passend bij de organisatie: informeel, laagdrempelig en korte lijnen. OnZE AANPAK In ons voorstel hebben we eerst gekeken naar de […]
Mansveld jubileum
De Vraag Al sinds jaar en dag zijn we hofleverancier bij Mansveld als het gaat om artistieke uitingen of kunst toepassingen. Voor hun 60-jarige jubileum werden we gevraagd een visual te maken die de geschiedenis en kernwaarden van het bedrijf weergeeft en om deze als XL wall print uit te voeren in de centrale ontvangsthal […]
Alphabet Art Cars
De Vraag Om meer naamsbekendheid en zichtbaarheid te genereren op de Nederlandse markt werden wij door Alphabet uitgedaagd een concept te ontwikkelen dat breed kon worden ingevuld; van event tot incentives. OnZE AANPAK In opdracht van Alphabet creëerden we het concept ‘Alphabet Art Cars’ waarbij de leaseauto van het jaar werd bewerkt naar ontwerp van […]
Volvo Design
De Vraag Volvo moet in beweging blijven. Maar wat beweegt hun (toekomstige) klanten? Hoe zullen maatschappelijke ontwikkelingen de toekomstige ontwerpen van transportmiddelen gaan beïnvloeden? Hoe gaan we design definiëren in relatie tot comfort, veiligheid en identiteit? Hoe zullen technologische ontwikkelingen nieuwe omgevingen en producten vormgeven? Op welke manier laten we zien dat Volvo hierin voorop […]
Play with Oreo
De Vraag Om de naamsbekendheid van Oreo onder millennials te vergroten, ontwikkelden we in samenwerking met Opvallers, een ontwerpwedstrijd om opkomend creatief talent uit deze doelgroep een podium te geven voor het grote publiek. Het concept werd geformuleerd als ‘Play with Oreo!’, het koekje als artistieke inspiratiebron. ONZE AANPAK Voor de ontwerpwedstrijd selecteerden we vijf talentvolle […]