Volvo Design

De Vraag Volvo moet in beweging blijven. Maar wat beweegt hun (toekomstige) klanten? Hoe zullen maatschappelijke ontwikkelingen de toekomstige ontwerpen van transportmiddelen gaan beïnvloeden? Hoe gaan we design definiëren in relatie tot comfort, veiligheid en identiteit? Hoe zullen technologische ontwikkelingen nieuwe omgevingen en producten vormgeven? Op welke manier laten we zien dat Volvo hierin voorop […]

Land van Plinthos

De Vraag Bij de in Limburg gevestigde organisatie Plinthos, ontdekken en ontplooien jongeren hun talenten door ervarings- en belevingsgericht te leren. Duurzaam, gezond, leuk en leerzaam. Ze vroegen ons een project te bedenken, vorm te geven en te organiseren om in contact te komen met hun doelgroep, door jongeren te stimuleren, hun talenten te laten […]

Crowe Foundation

De Vraag Crowe Foundation, een initiatief van Crowe Foederer, is onder andere opgericht om jonge, talentvolle mensen te ondersteunen in hun ambities.  Ambities, voor iedereen anders, maar vaak gericht op persoonlijke doelen. Crowe Foundation vroeg ons om een concept te ontwikkelen voor talent in de creatieve en technologische sector. Op deze manier wil ze graag […]

Alphabet Art Cars

De Vraag Om meer naamsbekendheid en zichtbaarheid te genereren op de Nederlandse markt werden wij door Alphabet uitgedaagd een concept te ontwikkelen dat breed kon worden ingevuld; van event tot incentives. OnZE AANPAK In opdracht van Alphabet creëerden we het concept ‘Alphabet Art Cars’ waarbij de leaseauto van het jaar werd bewerkt naar ontwerp van […]

Play with Oreo

De Vraag Om de naamsbekendheid van Oreo onder millennials te vergroten, ontwikkelden we in samenwerking met Opvallers, een ontwerpwedstrijd om opkomend creatief talent uit deze doelgroep een podium te geven voor het grote publiek. Het concept werd geformuleerd als ‘Play with Oreo!’, het koekje als artistieke inspiratiebron.  ONZE AANPAK Voor de ontwerpwedstrijd selecteerden we vijf talentvolle […]