Innopastry & petitpastry

De Vraag

Ontwikkel voor de productlijnen Innopastry & Petitpastry een communicatieconcept en een nieuwe  identiteit, met een frisse, eigentijdse vormgeving. Waarbij door matchende vormgeving en websites het duidelijk is dat de twee lijnen een relatie met elkaar hebben. Vertaal deze identiteit in twee nieuwe websites en productbrochures.

OnZE AANPAK

De vormgeving voor Innopastry hebben we zodanig gerestyled, dat het nog wel herkenbaar is gebleven als het bekende merk. Voor Petitpastry maakten we het ontwerp voor een nieuw logo met pay-off en huisstijl. De vernieuwde uitstraling van Petitpastry sluit aan bij die van Innopastry, zodat er een eigen identiteit ontstaat die laat zien dat de twee ‘familie’ van elkaar zijn.

Voor beide productlijnen verzorgden we tevens eigen fotografie waarbij de menselijke beleving van het product en de ambachtelijke kant van het bakkersvak centraal staan. We realiseerden een uitgebreide beeldbank met zowel sfeer- als productfoto’s.

HET RESULTAAT

Voor beide productlijnen zijn nieuwe websites gecreëerd. Met tekst en fotografie op maat, in lijn met het ontwikkelde communicatieconcept en afgestemd op de diverse doelgroepen. 

Vervolgens hebben we de productbrochures en -verpakkingen mogen aanpassen op basis van de nieuwe vormgeving.

Referentie

VergelijkbarE CASES